- Origarden este un mic univers paralel, o lume în care hârtia se visează gând, cântec, impresie, amintire.
Origarden este şi o invitaţie la un garden-party populat de creaturi şi creaţii. O invitaţie la zâmbet.
Imaginaţia mea invită imaginaţia ta. Vino!

luni, 6 august 2012

Summer morning

În plină caniculă vă ofer câteva flori ce amintesc de răcoarea dimineţii.

Coşuleţul este realizat din module Golden Venture (18 la bază, 5 rânduri iar al şaselea montat invers)
Pentru tortiţa coşului: 34 de module (1/2 din modulul obişnuit).

Florile sunt un fel de zorele, inspirate de hyacinth (zambilele prezentate de cridiana), model preluat de pe:

Eu am plecat însă  de la forma de pentagon, nu hexagon, pentru a obţine o floare cu 5 petale.

Un comentariu:

  1. Uite ,eu abia acum dau de blogul tau...inainte nu am reusit cu adresa aceea ce-mi cerea sa ma loghez pe googl+.si zau nu stiam ce si cum...
    Ti-am vizitat mai multe articole din urma... tin sa te felicit pentru o activitate atat de densa,de bogata in idei si desigur pentru calitatea executiei,sensibilitate si pasiunea deosebita.Cromwell avea o vorba simpla"Pasiunea purifica".Cu siguranta !

    PS: Acest model de floare este unul deosebit ,unii ajusteaza uneori din varfuri obtinand iarasi o expresie remarcabila.Modulul chinez,l-am probat si eu candva si este fr interesant de explorat ...cere ce-i drept multa rabdare,eu nu prea mai am,nici timp suficient si apoi nici spatiu nu mai am pe unde sa le expun.Simpatic cos! ador acel crem,Gasisem odata foi A4 in acea culoare si imi pare rau acum ca nu am cumparat cat mai multe.

    RăspundețiȘtergere