- Origarden este un mic univers paralel, o lume în care hârtia se visează gând, cântec, impresie, amintire.
Origarden este şi o invitaţie la un garden-party populat de creaturi şi creaţii. O invitaţie la zâmbet.
Imaginaţia mea invită imaginaţia ta. Vino!

miercuri, 14 noiembrie 2012

Autumn dress

Dupa rochia de flori a verii ( http://ori-garden.blogspot.ro/2012/10/flowers-dress.html ) seria continua cu aceasta, a toamnei.
Acum frunzele sunt mai spectaculoase decat florile, iata de ce le-am preferat.
Rochia este realizata din module Venus. Prin colajul de frunze lipite pe deasupra am avut placuta surpriza sa constat ca faldurile rochiei s-au mai desfacut.
Migaloasa lucrare dar am dorit provocarea.
 Iat-o!

PS: Hm, urmeaza ... iarna, wish me luck :)





8 comentarii:

  1. Aurora: they are very nice you did a great job!!!
    Best regards,
    Claudia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Claudia1! And you're wellcome!

      Ștergere
  2. Este superba rochia! Abia astept sa vad si varianta pentru iarna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ooo! Multa migala la rochita ta :) Imi place la nebunie degrade-ul de frunze. Ma asteptam sa aiba si ea suport ca cea din vara :P
    Dupa cum a zis si Stef, abia astept sa vad si varianta pentru iarna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Stef! Multumesc Diana! Initial da, ma gandeam la un suport/umeras auriu. Dar mi s-a parut mai interesanta varianta ca rochia sa se prelungeasca printre frunzele din jur, ca si cum s-ar fi ridicat dintre ele. Cat despre "Iarna"... vine, vine si ea. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Multumesc, Radu! Dar recunosc faptul ca inspiratia m-a purtat dincolo de origami si quilling. Am ramas totusi fidela HARTIEI. :)
      PS: Frumoase calatoriile, versurile si origami 3d de pe blogul tau!

      Ștergere